Google Analytics - analyse av trafikk på nettsider
Få hjelp til å kartlegge hvordan besøket på nettsidene dine er i dag.
- Hvor kommer gjestene fra?
- Er det Google-søk?
- Annonser?
- Innlegg i sosial medier?
- Hva gjør de på nettsidene dine?
- Leser de artikler?
- Går de videre til andre sider?
- Hopper de raskt ut igjen?
- Hvilke lenker klikker de på?
- Hvilke kampanjer og kanaler genererer leads og salg?
Her oppretter du konto i Google Analytics –>
Ved å følge med på nettside-analysen daglig, kan du spare mye penger på annonsene, slik at vi kan korrigere og forbedre både annonser og innholdet på landingssidene. Landingssiden er den siden kunden havner på når han/hun klikker på en lenke til nettsiden din.
Google Ads
Ved å knytte Google Analytics og Google Ads sammen, får du mer ut av kampanjene dine.
Det er enklere å måle trafikken, og ikke minst spare penger på søkeord og søkebegreper som ikke konverterer.
Organisk trafikk
Du ser resultatene av arbeidet med søkemotoroptimalisering ved å følge med på organisk trafikk til hjemmesiden.