Google Analytics

Før du lager en ny digital strategi bør du kartlegge hvordan besøket på nettsidene dine er i dag.

  • Hvor kommer gjestene fra?
    • Er det Google-søk?
    • Annonser?
    • Innlegg i sosial medier?
  • Hva gjør de på nettsidene dine?
    • Leser de artikler?
    • Går de videre til andre sider?
    • Hopper de raskt ut igjen?
    • Hvilke lenker klikker de på?
  • Hvilke kampanjer og kanaler genererer leads og salg?

Her oppretter du konto i Google Analytics –>

Følg med i Google Analytics så ofte du kan. Her kan du spare mye penger på annonseringen, slik at du kan korrigere og forbedre både annonsene og innholdet på landingssiden. Landingssiden er den siden kunder havner på når man klikker på en lenke til nettsiden din.

For at du skal komme i gang med analyse av dine nettsider har vi satt sammen en pakke med kurs/workshop og oppsett av rapporter som er relevante for din markedsføring.

Du blir ikke fakturert før vi er enige om hva som passer å gjøre akkurat for deg. Startpakken skreddersys til hver enkelt bedrift. 

100% Fornøydgaranti

Lær å bruke tall og statistikk fra Google Analytics i markedsføringen din.

Startpakke, analyse av besøk på nettsidene med Google Analytics

Google Analytics, startpakke

6 900 kr

  • 2 timers privatkurs/workshop i Google Analytics
  • Oppsett av relevante mål
  • Kartlegging av besøk frem til nå, om Google Analytics er innstallert
  • Innstallering av Google Analytics på nettsidene, med tips til fremtidig bruk
Startpakke, Google Analytics
Google Analytics startpakke
Kontakt meg helst på