Google Annonser

Hvorfor bruke bMarketing for hjelp til kampanjer og annonser i Google Ads?

  1. Lang erfaring med ulike kampanjer og annonser for forskjellige kunder
  2. Bruker Google Analytics for fortløpende måle resultatene av de ulike annonsene
  3. Passer på budsjettet slik at du ikke bruker penger på søkeord og begreper som ikke er relevante for din bedrift
  4. Personlig service, du har kun én kontaktperson å forholde deg til

Med annonser på Google treffer du kundene der de allerede søker etter dine produkter og tjenester.

Annonsene hjelper kunden å finne det de trenger. De er relevante.

Selv om du jobber hardt med godt og relevant innhold på nettsidene dine, vil det være Google annonser som vises øverst på populære søkeord og søkebegreper i Googles søkeresultat. Dette kalles også SERP (Search Engine Result Page).

I Googles annonsesystem har du full kontroll over budsjettet, hvor mye penger du til enhver tid ønsker å bruke på de ulike kampanjene og annonsene.

Ved å kombinere Google Ads og Google Analytics kan du fortløpende kontrollere resultatene ved å se hvilke annonser som genererer salg, leads og andre henvendelser.

Det er fort gjort å sette opp for mange og generelle søkeord som gir mange klikk, koster mye penger, men ikke genererer salg. Få hjelp til å finne rikitge søkeord og søkebegreper slik at annonsene dine blir synlige for de som virkelig er interessert i hva du tilbyr.

Få hjelp til å sette opp, følge og optimalisere dine kampanjer og annonser i Google Ads. bMarketings spesialist er sertifisert i Google Ads.

Hjelp med Google-annonsering

Google annonser

Ta kontakt, helt uforpliktende, så hører du fra oss som snarest.

Ønsker tilbakemelding på