SEO, Søkemotoroptimalisering
Få hjelp til å bli mer synlig i søk på Google, Bing og andre søkemotorer
Søkemotoroptimalisering forkortes ofte til SEO (Search Engine Optimization). Det betyr at nettsidene tilrettelegges slik at kundene finner tjenestene og produktene dine ved søk på Google.
Søkemotoroptimalisering handler om å jobbe langsiktig for å forbedre og øke kvaliteten og mengden trafikk til nettsidene dine.
Innholdet på nettsidene struktureres, og tekstene skal treffe det kundene søker på.
Det handler om godt innhold med gode tekster.
God rangering på de viktigste søkeordene og søkebegrepene i Google øker omsetningen din. Kundene finner det du tilbyr når de søker etter løsninger på sine problemer.
Du får hjelp av bMarketing til
- Teknisk søkemotoroptimalisering
- Struktur på innholdet
- Redigering av eksisterende innhold, samt utvikling av nytt
- Kartlegging av ord og begreper kundene søker på, søkeordsanalyse
Hvordan samarbeide om SEO
- Først kartlegger vi hvordan nettsidene fungerer i dag, og deretter hvilke grep vi bør gjøre først. Dette inkluderer også å finne relevante søkeord og søkebegreper.
- Deretter setter vi opp en strategi for hvordan vi kan jobbe fremover for at dere skal nå deres forretningsmål.
«Den perfekte søkemotoren forstår nøyaktig hva du mener og svarer tilbake med nøyaktig det du vil ha.»
Larry Page, Co-Founder, Google
Bransjeorganisasjonen Bra søk
Bmarketing AS er medlem av Bra søk som er det norske bransjerådet for søkemotoroptimalisering.
Google-Partner

Bmarketing AS er Google-Partner. Google Partners er et markedsføringsprogram for annonsebyråer som administrerer Google Ads-kontoer på vegne av andre merkevarer eller bedrifter.
Å være godkjent som Google-partner betyr at vi har maksimert kampanjeresultatene til kundene våre, skapt vekst hos kundene ved å administrere kampanjene deres og bevist at vi besitter Google Ads-ekspertise og -ferdigheter gjennom å ta sertifiseringer.