Digital markedsføring, workshop
Workshop, seminar eller bedriftskurs
Hva med et skreddersydd kurs der dere jobber med egen bedrift, og i praksis kommer videre med markedsføringen? Få en gjennomgang av nettsidene og en kickstart til videre markedsføring.
Digital markedsføring
Velg selv tema, form, og antall timer eller dager. Er du lederen som ønsker å utnytte digitale strategier for å oppnå bedre resultater? Kurset tilpasses deres behov. Vi legger vekt på å gå fra ord til handling ved å bruke deres relevante caser og eksempler.
Hovedkurset i digital markedsføring som kjøres over 2 dager i hele Norge, inneholder:
- Digital markedsføring, oversikt
- Digital strategi og markedsplan
- Mål, målgrupper og måling av resultater
- Innholdsmarkedsføring
- Skrive for nett
- Søkemotoroptimalisering, SEO
- AI, kunstig intelligens i digital markedsføring
- Sosiale medier
- Google Ads
Om dere vil ha et 2-timers SEO-kurs, eller en dag med generell digital markedsføring, ta kontakt slik at vi kan kartlegge behovet deres.
Eksempler på type seminar eller kurs:
Digital markedsføring, 2–6 timer
- Hva og hvorfor digital markedsføring
- Hvordan de digitale kanalene spiller sammen for at dere skal nå deres forretningsmål
- Mål, målgrupper og måling av resultater
- SEO og innholdsmarkedsføring
SEO, søkemotoroptimalisering, 2–6 timer
- Hva skal til for å komme høyere opp i søk?
- Teknisk SEO
- Redaksjonelt innhold og SEO
- Søkeord og søkebegreper
SEO og nettsider, Workshop, 4–6 timer
- Kartlegging av egne nettsider
- Mål og målgrupper
- Søkeord og søkebegreper
Sosiale medier, Workshop, 4–6 timer
- Hvordan engasjere
- Mål med å være i kanalen
- Målgrupper
- Praktiske oppgaver
Flere kunder, økt salg og vekst
Få med deg kollegaene dine slik at dere samkjører deres digital strategi og jobber mot samme mål. Få en felles plattform å jobbe ut fra.
Samle erfaringer og få mer kunnskap. En workshop vil helt klart gi mer forståelse for markedsføringsjobben og motivere til felles innsats.
Kjøper du markedsføringstjenester ute?
Få innsikt i hva dere betaler byrået for.
Markedsføring er et digitalt fag
I tillegg til alle de digitale systemene for nettsider, annonsering, CRM, nyhetsbrev og analyse, skal du kunne kommunisere på en god måte og tilrettelegge nettsidene slik at de blir synlige i Google-søk. Lær hvordan du kan øke ROI og effektivisere dine digitale kampanjer ved å bruke data som hjelp til å ta beslutningene.
Ta kontakt for avtale om tid og innhold:
Kursleder er Hanne Josefsen, digital rådgiver og daglig leder, som har lang erfaring med kurs og workshops. Ring gjerne på tlf 911 10 559 om du lurer på noe.